Home PageTermeni și condiții

Termeni și condiții

Termeni şi condiţii
1. Folosirea acestui site implică acceptarea termenilor și a condiților prezentate mai jos. Vă recomandăm să citiți cu atenție toate clauzele în vederea folosirii site-ului în cele mai bune condiții.
2. S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L – Societatea Comercială S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L, organizată în baza legii romane, cu sediul în Ilfov, Loc. 1 Decembrie, Str. 16, nr. 8, CUI: RO 30801590, J12/2986/2012.
3. SITE – Domeniul www.trefle.ro; prin intermediul acestuia, UTILIZATORUL are acces la informații privind serviciile și produsele oferite de către S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L.
4. Informațiile publicate pe site-ul www.trefle.ro sunt informații de interes general despre S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L, produsele comercializate de acesta, cât și alte informații considerate de S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L ca fiind de interes pentru utilizatori. Informațiile sunt puse la dispoziția utilizatorilor în mod gratuit. S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L este deținătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra site-ului, respectiv asupra designului și a conținutului acestuia. Utilizatorul are obligația de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuală ale S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L, prevazute de legislația în vigoare.
Utilizatorul se obligă să acceseze și să utilizeze site-ul în scopuri și prin mijloace care să nu constituie o utilizare abuzivă.

Declinarea responsabilității
1. S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționarii site-ului precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri publicate pe site.
2. Valoarea maximă a obligațiilor Societății față de orice client în cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor încasate de Societate de la clientul respectiv.

Garanțiile și disponibilitatea produselor
1. Produsele cumpărate prin intermediul site-ului www.trefle.ro beneficiează de garanția obișnuită a fiecărui produs în parte.
Fiecare produs comercializat de S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L.beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003.
2. S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L NU garantează disponibilitatea în stoc a produselor afișate, motiv pentru care societatea va avea dreptul de a nu livra parțial sau integral o anumită comandă (lipsa momentană din stoc, epuizarea ediției, etc).

3. In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Membru sau Client poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului sau returnarea contravalorii acestuia. Inlocuirea produsului este posibila in limita stocului disponibil.
4. În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L își alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea aparută, dacă livrarea nu s-a efectuat încă.

Frauda
1. Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator sau de a modifica conținutul site-ului www.trefle.ro sau de a afecta performanțele server-ului pe care rulează site-ul www.trefle.ro va fi considerată o tentativă de fraudare a site-ului www.trefle.ro și va pune în mișcare cercetarea penală împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat acest fapt.

S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L nu solicită Clienților sau Utilizatorilor săi, prin nici un mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc), informații referitoare la date confidențiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.
2. Clientul își asumă întreaga responsabilitate pentru divulgarea unui terț a datelor sale confidențiale.
3. S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L nu promovează SPAM-ul. Orice client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.

DREPTURI DE AUTOR (COPYRIGHT)
1. Întregul conținut al site-ului www.trefle.ro, incluzând imagini, texte, animații, programe, scripturi și orice alte date, este proprietatea S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L și este protejat conform Legii drepturilor de autor și legilor privind dreptul de proprietate intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul scris al S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legilor în vigoare.

Litigii
1. Orice litigiu apărut între Clienți și Societate va fi rezolvată prin cale amiabilă. În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată române.

CONTACT
1.S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L publică pe site datele complete și corecte de identificare și contactare de către Client sau Membru.
2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L să îl contacteze prin orice mijloc disponibil incluzând și mijloacele electronice.
3. S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L își rezervă dreptul de a nu răspunde tuturor solicitărilor de orice natură, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc).

LIVRAREA
1. In cazul in care produsele comandate de tine se afla pe stoc, livrarea se va efectua in 1-2 zile lucratoare, la adresa din comanda, prin curierat rapid (FAN COURIER sau URGENT CARGUS).
2. Pentru produsele aflate in lucru sau care nu se regasesc in stocul nostru la momentul efectuarii comenzii, termenul de livrare poate varia intre 5-30 zile. Dupa transmiterea comenzii veti primi un email de confirmare cu data estimata la care vor fi expediate produsele.
De asemenea puteti sa aflati termenul de livrare pentru oricare produs ce nu se regaseste in stocul nostru daca ne scrieti pe adresa de mail: trefle@trefle.ro sau ne sunati la 0756.55.44.15.

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE
1. S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L colectează date cu caracter personal și date cu caracter special (CNP), pe paginile Site-urilor sale, numai cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului, în următoarele scopuri:
– validarea, expedierea și facturarea comenzilor către acesta;
– rezolvarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă sau un contract, la serviciile sau produsele achiziționate de către acesta;
– contactarea acestuia, în chestiuni de Relații cu Clienții;
2. Pentru crearea contului, Codul Numeric Personal este obligatoriu numai pentru Membrii sau Clientii persoane impozabile în sensul Codului Fiscal art. 155 lit. f).
3. Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client și-a exprimat consimțământul ca S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L să colecteze și să adminstreze datele acestuia cu caracter personal, în condițiile și cu respectarea prevederilor Legii 677/2001.

Produse si servicii
1. S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L. poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta.
2. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
3. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON. In cazul in care plata se face prin card bancar, aceasta va fi confirmata in momentul in care se va emite factura catre Client. Pana in acel moment contravaloarea comenzii va fi blocata pe contul Clientului nefiind transferata in conturile S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L.
4. In cazul platilor online S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L.nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.
5. Pentru achitarea produselor achizitionate de pe www.trefle.ro va punem la dispozitie urmtoartele modaliteti de plata:

— Plata prin card bancar ;
— Plata ramburs la livrarea coletului ;
— Plata prin virament bancar ;
6. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L.va informa clientul asupra acestui fapt si va dispune deblocarea in contul Clientului a contravalorii acestor produse, in cazul in care aceasta suma a fost blocata pe cardul Clientului, in maxim 48 de ore de la data la care S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L.a luat la cunostinta acest fapt.

Contract si finalizare
1. S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L.va include in coletul expediat catre Client, functie de tipicul fiecarui produs, toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client.
Astfel produsele achizitionate de pe site-ul nostru vor fi insotite de urmatoarele documente:
— factura fiscala ;
— certificat de garantie si conformitate ;
2. S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L. va facilita informarea Clientului asupra stadiului in care se afla comanda sa.
3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L devine Contract onorat.

Returnarea produselor
Clientul S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L poate solicita returnarea produselor în urmatoarele situații:
1. Coletele prezintă deteriorari severe;
2. Produsele au fost livrate / facturate greșit. Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată imediat, iar Consumatorul va refuza recepția. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar, dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plăti diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.
3. Produsele prezintă defecte de fabricație;
4. Produsele au mărimi eronat comandate de către Client;
5. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunța la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului. De asemenea, în conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 10 zile lucrătoare de la data primirii produsului/produselor, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. În acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cădea, conform legii, în sarcina Clientului.
6. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, clientul va plati diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de client.

7. Conform O.G Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

FEEDBACK
1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu S.C. EAST ART SHOPPING S.R.L., va rugam sa ne contactati  prin email la trefle@trefle.ro .

Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor: www.anpc.gov.ro